godnatt alla bloggare ses i morn

godnatt säger jag nu., hoppas att ni får sova.

jag har lovat att lägga in snuskhistorian, levererar den nu.
hoppas att ni får skratta, då har jag förlägnt erat liv med några år.
det skulle inte sitta fel.

Stackars snopppen!

Gurkan, Bananen och snoppen pratade om hur besvärligt de hade det.
Gurkan:
- De skär mig i bitar och äter upp mig!
Bananen:
- Mig klär de av naken och äter upp!
Snoppen:
- Ni har det bra ni! Mig väcker de mitt i natten, drar en påse över mitt huvud och skakar mig fram och tillbaka tills jag mår illa och spyr!


jag älskar snygga änglar, det har ni säkert märkt, hihi

Dark angel raven crow bubble sky

Kommentarer
Postat av: Helena

Haha, de blir bara roligare och roligare. Det här året har gått jättefort, det känns inte klokt att det är så länge.Hoppas att du har haft en bra dag!

2007-11-01 @ 23:17:43
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Gunilla

Den var rolig...skratt. Hoppas ni får en trevlig helg. Själv ska jag ut med Eva imorgon och äta pizza. Sen blir det nog metropolitan...Karaoke...Kuligt. Kramis.

2007-11-02 @ 00:15:02
URL: http://ganilla.blogg.se
Postat av: Caroline

Skitbra historia men har för mig att nån har dragit den förmig förut.
KRAM

2007-11-02 @ 07:56:34
URL: http://hemochlycka.blogg.se
Postat av: maja M

Det var länge sedan jag hörde en sån rolig och charmig historia.Med ett leende kommer jag berätta denna historia för mina vänner. Hoppas att det är okey.
Du ska få en historia av mig:
Det var en tjej som hette Wendy och hon hade en pojkvän som älskade henne över allt annat.
HAn var så otroligt kär i henne så han lät sig tatuera in hennes namn på snoppen. När snoppen var liten så stod det bara W Y men i ett annat tillstånd syndes hela hennes namn. Så en dag skulle mannen ut och resa och var på en flyplansterminal. HAn gick in på toaletten och det fanns bara pissoarer.
Brevid honom står det en afrikansk mörkhyad man och kissar.

-Å har du också en flickvän som heter Wendy?sa mannen och tittar ner på sin egen snopp.
-Nej nej nej. På min står det Welcome to zimbawe and have a nice day.

2007-11-02 @ 15:29:05
Postat av: Mia

Vilka härliga historier! Ja, jäsiken... ;-)

2007-11-02 @ 17:29:43
URL: http://matmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0