GODMORGON ALLA

hey man, cool man.
du vet, man borde ju opp,
och vårda sin kropp.

man blir så häftigt slö,
så att man kan dööö....

jag känner mej helknäpp, idag.
om ni minns nattsuddarna, så är det den låten.
som jag har i min skalle nu , på morgonen.

nu när jag är så knäpp, är det lika bra, att ta en historia, det var ett tag sedan.

Har ni möjligen ett sköte?

Det ringde på dörren och kvinnan gick för att öppna.
- Ursäkta, sa mannen som hade ringt på, men har ni möjligen ett sköte?
- Ditt svin, svarade hon och smällde igen dörren.
När hennes man kom hem berättade hon för honom vad som hade hänt. Han blev rasande och när det ringde igen så bad han frun öppna igen, men den här gången skulle han ställa sig bakom henne och om mannen fortsatte med att vara oförskämd skulle han ge honom på nöten. Sagt och gjort kvinnan öppnade och där stod samme man igen.
- Ursäkta, men har ni möjligtvis ett sköte?
- Ja, svarade hustrun. Varför undrar ni det?
- Jo, för om ni har det så kanske ni skulle vilja vara så snäll och tala om det för er man, så kanske han låter bli min frus!!!

http://www.humorbrevet.se/

ZWANI.com - The place for myspace comments, glitters, graphics, backgrounds and codes
Graphics for Good Day Comments

Kommentarer
Postat av: Ängeln

Ha ha.....den var bra :)
Har funderat lite efter att ha läst om Robert. Någon gång i framtiden kanske jag ska göra samma sak. Att skriva alltså. För att hjälpa andra. Man kände sig ganska ensam trots att de fanns ganska gott om preamturer då vi låg inne.

2007-11-27 @ 11:51:07
URL: http://www.andar.blogg.se
Postat av: Mimi

Hihi... där blev han avslöjad! :-)

Smygläser lite och fnissar högljutt emellanåt åt dina härliga historier. Har ju smygläst ett tag men nu har jag till och med skrivit TVÅ inlägg i din blogg! :-)

2007-11-27 @ 14:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0