GODMORGON ALLA

igår gick jag och la mej tiddigt, ursäkta att jag inte sa godnatt ens till alla bloggarna.
det kändes konstigt för mej.

godmorgon orkar jag idag.

idag ska jobba, ikväll ska jag på gympa, för jag var inte på gympa hela förra
veckan på grund av ledvärk, den har försvunnit nu.

jag gillar inte kylan ute, mina fingrar blir blå, och jag blir frusen.
igår badade jag 2 gånger i varmt vatten, för att bli varm.

det är under vintern som jag hatar min sjukdom
raynaulds sjukdom, för jag kan inte vara ute på vintern, fryser jag innan jag går ut.
så spelar det ingen roll vad mycket kläder och vantar jag sätter på mej.

jaja, nu får jag sluta gnälla, jag lever i allafall.

hoppas att ni mår bättre än jag, och att ni får en bra måndag.


Kommentarer
Postat av: Lillepip

Godmorgon,önskar dej detsamma!det e bara min ena amaryllis som tittat upp,så misstänker skarpt att den andra e kass,hihi,må gott,pip

2007-11-12 @ 08:30:29
URL: http://lillepip.blogg.se
Postat av: Caroline

Godmorgon får jag säga fast det är eftermiddag.
Har inte varit inne på din blogg förän nu.
(tro inte att jag har sovit tills nu)
KRAM

2007-11-12 @ 13:52:44
URL: http://emilsliv,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0