GODMORGON ALLA

inatt har jag sovit, för en gång skull.
jag la huvet på kudden, innan jag visste ordet av så skulle jag upp :)

robert kommer hem från farmor och farfar idag,  och amanda ska till fritids, och jag ska joooobba.

samma rutiner varje dag.

vad ska ni göra under denna dag, någo kul ????

den här ängla bilden skulle finnas under min kategori om "rädda barnen"
när jag funderade på de orden, fann jag ut att den kunde betyda 2 saker.

den ena var att barnen var rädda i den situation som de lever i.
den andra att vi måste rädda de barn som far illa,
ni får tolka det som ni vill.

jag kommer att fylla på där med sånt som jag läser i tidninga på nätet mm.
det blir nog en hel del, för det finns många monster i världen, och många mörkertal som vi inte får reda på, hemskt i alla fall.

angel


Kommentarer
Postat av: Lillepip

Vad skönt du har fått sovit inatt,det e då man uppskattar verkligen de nätter man får sova,hihi..må gott,pip

2007-11-01 @ 08:50:56
URL: http://lillepip.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0