fruktansvärt

när jag läste detta, så vill inte jag bli gammal, nu vet man inte vad som hänt, men
personalen inom äldreomsorgen, har nog mycket att göra.
och jag tror inte att det blir bättre.
när jag blir gammal så är det dagens ungdommar eller deras barn som ska ta hand om oss.
de vill kanske inte göra det,

vad händer då, åker vi bakåt i tiden och våra barn får ta hand om oss i sitt hem.
som förr i världen.

jag ska försöka ta tag i min sons blogg från födsel snart.
robert

Åldringar låg i urin och avföring


En av de boende låg i avföring utan chans att kunna larma och få hjälp. Tre andra låg blöta av urin. Nu anmäls händelsen av chefen för det äldreboende där de gamla bodde.

En annan anmälan från samma chef gäller en kvinna som hittades på hallgolvet med brutet lårben. Hur länge hon legat där vet man inte, uppger Bohusläningen.

I båda fallen har berörd personal stängts av i väntan på utredning.


Kommentarer
Postat av: michellobban

tack för ditt inlägg det hjälper mej ur mitt missbruk och kriminalitet...ja det bloggen handlar om det sista inlägget är när jag interjuvat en mördare läs och komentera det...va ärlig om det vad är din synpunktpå det hela

mvh

michel

2007-11-05 @ 12:44:09
URL: http://michellobban.blogg.se
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Hemskt! hur de har blivit behandlade :-(
Ha det bra / Anna-Carin

2007-11-05 @ 14:32:06
URL: http://www.fibromy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0