FIKA HUMOR

HÄR SITTER JAG OCH TJUVSTARTAR JULEN MED PEPPARKAKOR.

gott är det, känner mej seg, går bra med figrarna om jag håller igång,men lederna är svullna och ömma ännu.

fika humor vill jag ha.

Ett hett meddelande

En vacker och förförisk kvinna kommer in på en lantlig pub. Efter en stund svänger hon sig med mjuka kattlika rörelser över till bardisken och tecknar åt bartendern att komma närmare. Bartendern lutar ansiktet närmare henne och hon tar känsligt tag om hans huvud och börjar pilla i hans skägg.
- Är du ägaren? frågar hon.
Bartendern skakar på huvudet.
- Nej dessvärre, suckar han.
- Kan du få tag på ägaren åt mig? Kvinnan fortsätter leka med hans skägg, hon smeker hans kind, kör händerna genom hans hår och smeker honom keligt över ansiktet.
- Det är tyvärr omöjligt, är det inte något jag kan göra? frågar han, tydligt upphetsad.
Kvinnan fortsätter smeka hans hår och skägg. Hon sticker in ett par fingrar i hans mun och låter honom slicka dom våta.
- Du kan lämna ett meddelande till honom från mig, viskar hon sensuellt. Säg till honom .....att det inte finns något toalettpapper eller någon tvål på damtoaletten!

usch va, nej nu ska jag gå och tvätta händerna, hejs svejs.

Kommentarer
Postat av: kristin

hahahaha fy tusan!

2007-11-06 @ 14:58:09
URL: http://knisdinds.blogg.se
Postat av: Caroline

Ha ha ha där gick han på en nit.
Usch va äckligt.
KRAM

2007-11-06 @ 15:23:59
URL: http://emilsliv,blogg.se
Postat av: michellobban

tack fröken jag kampen mot droger och kriminalitet som jag bloggar om går upp och ner tackar för ditt stöd.....ja du har nog rätt...jag framförde till c vad du skrivit han tyckte du hadde sunda tankar läste din blogg du värkar va en klok tjej forsätt gärna komentera det jag skriver

mvh micha

2007-11-06 @ 15:40:47
URL: http://michellobban.blogg.se
Postat av: Lovisa

Mums, vad gott med pepparkakor!

2007-11-06 @ 17:33:37
URL: http://emmaochlovisasblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0