dum blondin historia :)

undrar om vi blondiner är så knäppa, som
historierna berättar.

vad tror du ?????

Ont om träd

Tre kvinnliga värnpliktiga var ute på övning. Två blondiner och en brunett. De två blondinerna var nere och jobbade i en vattenfylld skyttegrav medan brunetten ordnade med kamouflage.
Blondin 1:
- Hur kommer det sig att brunetten får fixa kamouflaget medan vi måste vara här nere och göra skitjobbet?
Blondin 2:
- Det har du rätt i. Jag går upp och frågar henne.
Den ena blondinen går upp och frågar brunetten varför.
Brunetten:
- Det är enklare om jag illustrerar det istället för att förklara det verbalt. Brunetten lägger handen mot ett träd.
Brunetten:
- Slå min hand så hårt du bara kan.
I sista sekunden drar brunetten undan handen och blondinen slår näven hårt i trädstammen. Blondinen går med värkande näve ner till sin kamrat i skyttegraven igen.
Blondin 1:
- Nå, hur kommer det sig att vi får göra skitjobbet?
Blondin 2:
- Det är enklare om jag illustrerar det istället för att förklara verbalt.
Hon tittar sig omkring men hittar inget träd att lägga handen mot. Blondinen lägger då sin svullna hand mot nästippen.
Blondin 2:
- Slå min hand så hårt du bara kan med spaden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0