äntligen, suck.

äntligen, hemma från jobbet.
det är så mörkt ute nu.

ska snart laga mat, till barna, ska bara ta ett varmt bad, och varva ner lite.
ska vi köra lite humor först, innan badet.

läs och lär vad mannen vill att du ska säga till älsklingen

En perfekt kvinnas 6-i-topp-repliker

1. Kan vi inte hellre gå på fotboll och ta en öl än att åka iväg och shoppa?
2. Jag går ut och målar om huset.
3. Nä, nu känner jag mig uttråkad - kan inte du raka mig?
4. Vad gullig du är när du är bakis.
5. Din mamma gjorde verkligen ett fantastiskt jobb när hon uppfostrade dig.
6. Jag tror att jag drar ner till macken och tvättar bilen.


ZWANI.com - The place for myspace comments, glitters, graphics, backgrounds and codes
Myspace Hugs Comments

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0