113 år

jag gjorde ett test som jag hittade hos 

 Lillepip

på hur gammal jag blir, jag får vara nöjd 113 år blir jag.

hur gammal blir du???????

Här kan du göra testet!

jag 113 år.
Du har goda chanser att leva längre än dom flesta. Du har en sund livsstil och både njuter av livet och samtidigt lever livet. Precis som man ska göra. Som en tankeställare så gå gärna igenom frågorna en efter en och tänk noga igenom om det går att förbättra ytterligare. Som du redan vet är livet härligt och kanske kan det bli ännu bättre.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag blir 98! Inte lika mkt som du, men fullt godkännt va?!

2007-11-30 @ 21:50:35
URL: http://lindawashere.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0