SUPERKRÄMEN ???????????


alltså en superkräm som tar bort rynkor på 7 minuter, jaaag villl haaa.
om man nu  visste om den funkar,

en ny botoxkräm, som kan köpas på nätet , och som ska föryngra huden.
reducera fina rynkor och reparera solskadad hud.

jag är alltid intresserad av allt som gör mej yngre, om det sedan gör det, det är en annan 5:a.
det låter så bra att jag måste ha krämen.

finns det någon bloggare som testat krämmen??????????

man kan visst köpa krämen den svenska återförsäljaren  eleven.se

klicka på länken och läs mer om superkrämen.

www.aftonbladet.se/mode/article1390394.ab




  


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej Marie! Jag bor i London och här kan man köpa krämen för mindre än halva priset (på apotekskedjan Boots ofta förekommande 2-för-tre-erbjudanden), blev chockad när jag såg vad den kostade i Sverige! Känner du någon som ska till Storbrittannien snart så be dem köpa ett lager! Alla mina kvinnliga äldre släktingar får samma julklapp... Bara ett litet tips - alla jag känner påstår att krämen funkar! :-)

2007-12-04 @ 17:36:14
Postat av: Caroline

Har aldrig provat den men jag behöver nog inte heller för jag är ju inte så gammal ännu såjag har fått rynkor. Det enda jag har är några veck under ögonen som är som påsar. Dom hatar jag riktigt mycket men det är väl för alla motgångar här i livet man har fått dom.
KRAM

2007-12-04 @ 17:37:47
URL: http://vitlantligsjal.blogspot.com
Postat av: Zack

Synd att det inte säljs hinkvis. Den lilla tuben var inte mycket att hurra för :)

Tc

2007-12-04 @ 19:10:34
URL: http://cityoftheday.blogg.se
Postat av: mamma

Håller nog med Zack där, liten tub och många rynkor.....behövs nog en hink för mej....Kram på er...

2007-12-04 @ 19:21:59
URL: http://ganilla.blogg.se
Postat av: Maria,promenadkompisen

jo du ...jag har kunder som frågar efter den krämen väldigt ofta.Men vi har inte denna ännu,men vi kommer att få den förmodligen av jag har sett i våra papper på nyheter som kommer in...jag tror som sagt inte på mirakelkrämer..

2007-12-04 @ 20:50:04
Postat av: anneli

Boots no 7 protect & perfekt beaty serum innehåller bl a polysorbate 2o som är en giftig råvara, innehåller även silikoner som är miljöbelastande. Den innehåller också antioxidanter som är bra, och det är det de gör reklam för, någon lite växt som ska vara bra. Men resten då? Men den är som många andra cremer; kemiska produkter. Jag vill inte smörja in mitt ansikte med denna creme. Det finns annat som är bättre. Finns en intressant bok; Skönhet-till vilket pris? av Rita Stiens
mvh A

2007-12-04 @ 22:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0