sköna söndag

godmorgon på er alla.

man kan tycka att fredag är veckans bästa dag.
men jag tycker faktiskt söndag är den bästa för mej.

vilken veckodag, är eran bästa ???

ska köra lite morgonhumor för er.

Svettigt...

Vegard kommer hem från jobbet lite tidigare än vanligt och hör konstiga ljud från sovrummet. Han springer upp för trappan och i sovrummet ser han sin fru ligga naken. Hon svettas ymnigt och kippar efter andan:
- Jag har fått en hjärtattack, flämtar hon.
Vegard rusar nerför trappan för att ringa efter ambulansen när deras fyraårige son skriker:
- Pappa, farbror Hakon gömmer sej i din garderob och han har inga kläder på sej.
Vegard kutar upp för trappan igen, sliter upp garderobsdörren och får syn på sin bror.
- Din jävel, min fru har fått en hjärtattack och så springer du omkring naken och skrämmer ungarna!




Kommentarer
Postat av: Mia

Om man är ledig på helgen så gillar jag fredag annars är det en skitdag! ;-)

2007-12-16 @ 12:07:05
URL: http://matmia.blogg.se
Postat av: Ängeln

Godmiddag på dig!
Söndagar har jag alltid hatat av någon anledning. En sådan ångestfylld dag.
Fredagar och måndagar (iaf när man är sjukskriven och inte har ett jobb som väntar).
ha en bra dag!!
Ängeln

2007-12-16 @ 13:00:03
URL: http://www.andar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0