mera arbetsbilder.

jag ska visa flera bilder på mitt jobb.
jag jobbar för ett företag som min man äger.
företaget ligger i källare på vårat hus.

värmlands skolfoto.

lennart är fotograf, inte jag, jag jobbar med beställningar och foton.
vi har det hektiskt på jobbet, när skolan börjar, till början på december.

det är först idag som jag kunde sluta tidigare, och gå upp för trappen.
och börja städa bort höstskiten, för det hinner man inte annars.
man är som en robot.

lite mera bilder.

image166

här har vi våran fotolabb, vi gör alla korten själva, inget som skickas iväg.

image167

här har vi datorerna som är kopplad till fotolabbet, rättar till färger på korten, och vilken
storlek, det ska vara.

image168

här har vi våran nyhet, att vi har en liten maskin som graverar i en bild på något.
på en smyckeplatta, trycket blir holografiskt, jag tycker det är jättefränt.
amanda fick ställa upp som modell.

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Det var min första tanke att ni jobbar just med att fota skol fotografering:-)
Roligt jobb,men jobbigt som du skriver.
Ha det bra/ Anna-Carin

2007-12-11 @ 15:12:47
URL: http://www.fibromy.blogg.se
Postat av: Mamma

Skulle nog kunna tänka mej att jobba hos er....Kram.....

2007-12-11 @ 19:39:03
URL: http://ganilla.blogg.se
Postat av: Mia

Men det måste väl ändå vara kul att jobba så? Jag tycker det verkar häftigt...

2007-12-11 @ 19:53:29
URL: http://matmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0