kvällshumor

vem gillar inte kvällshumor.

nu är det kö på våran toalett.
amanda är kissnödig, självklart blev robert det oxå.
vad tror du amanda säger, jag ska bajsa oxå.
så nu sitter hon på toaletten jättelänge, för att reta brorsan.

här har jag en bild till syrran, som kommer ihåg, när hon var 2 år.
lennarts håriga ben.
jag fotograferade dom nu.
här har du syrran.

image177

han ville inte dra upp mera, lite generad var han.
undrar vad han skulle säga om jag skulle vaxa hans ben, vrååål, blir det.

Kommentarer
Postat av: Ängeln

Tänk att man kan vara saknad i en värld som inte ens är på riktigt :)
Tack återigen för din omtanke.
Hälsa Lennart att han får en tia om han visar mer nästa gång ;)

Ängeln

2007-12-15 @ 22:11:34
URL: http://www.andar.blogg.se
Postat av: Caroline

Aha nu minns jag dem men jag tyckte faktiskt att dom var hårigare när jag var 2. Kankse var det för att jag var liten och tyckte att hans hår var gigantiska.
Om du skulle vaxa dom
fick man nog hålla på ett tag. Tack för bilden iallafall. Den ska jag spara i mina bilder mappen.
KRAM på er.

2007-12-16 @ 10:40:11
URL: http://vitlantligsjal.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0