kvällshumor

snart ska jag titta på desperate housewife.
och slappa under en filt som amanda gjorde till barnprogram.

kvällen har varit lugn, jag har hjälpt robert med att lösa wow questions.

jag ska inte skämmas men jag har en hunter i lvl 55 nu.
som jag har jobbat upp själv, inte illa för en mamma, va.

tycker ni bloggare att jag ska skämmas ????????

amanda har badat,  tvättat håret, klippt naglarna.

sedan skulle hon sova i flätor under natten, hon ville ha änglahår
imorgon...

lite mera humor ikväll.

Mannen kom hem och hittade sin fru packandes i sovrummet.
- Vart ska du?
- till Stockholm, jag har hört att de prostituerade där får 2000 för det jag gör för dig gratis.
En stund senare gick frun ut i vardagsrummet, och där satt hennes man och packade.
- Vart ska du?
- jag ska följa med dig till Stockholm, det ska bli kul att se hur du klarar dig på 4000 på ett år.

Kommentarer
Postat av: Christina

Skrattar!!! den var bra . Ha det gott kram

2007-12-04 @ 21:21:33
URL: http://mammastina.blogg.se
Postat av: mamma

Vad söt hon ska vara imorgon då.....krama henne från mor-mor....

2007-12-05 @ 00:50:40
URL: http://ganilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0