KVÄLLSBESTYR

nu har jag plockat, torkat golv, städat badrummet.
lagat mat, köttfärsbiffar och stekt potatis, jag fick hjälp av
robert i köket idag.

sedan har jag fixat amandas läggningsprocedur.
med att läsa en bok, idag valde hon nicke nyfiken, den apan, lyckas
med allt.

inväntar tv-programmet med heroes.

vad ska ni se på??????

och tömt diskmaskinen, och fyllt den igen.

när vi gjorde om köket, så är jag glad att jag bestämde för
en diskmaskin i arbetsnivå.
man slipper böja ryggen nu när man plockar i och ur.
sedan slipper man att köra huvudet i skåpluckor som är öppna, som vanligt.

här kommer en bild på underverket,

image155

Kommentarer
Postat av: Ängeln

Vilket fint kök! Vill också ha ett nytt. Vårat är sedan -86, ljust men tråkigt.
Jo, Zack ska ha testat dunderkuren och tydligen andra också, men jag är för feg ;)
Nu ska jag surfa, blir nog ingen TV ikväll.

Sköt om dig och ha det så gott

Ängeln

2007-12-05 @ 21:25:55
URL: http://www.andar.blogg.se
Postat av: Gunilla

Roligt att Robert vill vara med och laga mat, det är verkligen lärorikt. Vill oxå ha ett nytt kök....Kram på er...

2007-12-05 @ 22:57:56
URL: http://ganilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0