KVÄLLSBESTYR

nu har jag hämtat amanda, och lagat mat, plockat undan och damsugat.

nu tittar amanda på barnprogram, hon ligger under filten och myser.
så brukar jag göra oxå göra när jag ser på tv.

amanda har börjat att säga till oss, om vi tjatar på henne.
sköt ditt liv, så sköter jag mitt.
kul att höra henne säga så.

nu är jag förbannad, robert går runt och retar mej så jag har lust, att nypa, till.
han har läxa, som han inte vill göra.

nu känner jag att jag vill äta godis ikväll, och jag som ska hålla mej under arbetsveckan.
jag vill inte, men magen skriker efter, chips, ostkrokar, choklad.

shit, vad ska jag göra???????

här har vi amanda,när hon tittar på barnprogram

image154

Kommentarer
Postat av: Mia

Du vet väl att det bästa sättet att tackla en frestelse är att ge efter för den?????

2007-12-04 @ 19:28:49
URL: http://matmia.blogg.se
Postat av: Maria,promenadkompisen

jag tycker att du är värd att få äta lite chips och ostkrokar ,för det är ju så gott....jag åt faktiskt chips igår när barnen lagt sig...och det var bara muuuuums....

2007-12-04 @ 20:46:55
Postat av: Ängeln

Det där såg mysigt ut. det är faktiskt tillåtet för mammor att göra precis det samma framför en smaskig tv serie om kärlek och intriger.....

Ängeln :)

2007-12-04 @ 21:01:35
URL: http://www.andar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0