godnatt alla bloggare ses i morn

lika bra att lägga sej snart, det blir inget medium, för det är visst,
ett killprogram på tv, och det är tyvärr maken i huset som har kontrollen, suck.

vem har tv-kontrollen hos er????

imorgon har robert ingen skola, så jag har tagit några timmar ledigt från jobbet.
han och jag ska ta bussen in till stan, och handla lite julklappar tillsammans.
sedan blir det att äta på stan, en lite mor och son tid, kan
behövas ibland.

trött och frusen och hostig, men det ska väl gå.

amanda har skola imorgon i allafall.

dan bäckman i reprice.

jag tycker den är så bra, vad tycker ni???


Kommentarer
Postat av: Mia

Ingen rör min kontroll! *L*

2007-12-21 @ 08:50:11
URL: http://matmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0