godnatt alla bloggare ses i morn

ja, vad säger man, tråkigare lördagkväll har jag inte skådat.

först måste man uthärda, hockeyn, amanda var jättearg.

hon missade sin adventskalender på grund av den, men jag tänkte
att det får pappan och dottern sköta själva, självklart var det pappan som vann.
amanda var inte glad.

jag är ingen sportälskare precis, det jag kan titta på är

friidrott, och konståkning, men jag är väl konstig.

vilken sport gillar ni att se på???????

imorgon ska vi på en sorts julmarknad och träffa tomten, som amanda säger.
hon är 6-år tror på tomten.

hur gammal var ni när ni slutade att tro på tomten????????

nu ska jag lägga mej och sova,, i allafall.

cya.

Kommentarer
Postat av: Pialotta/Kaffebönan

Vadå TOMTEN skojar du visst finns tomten:-D
Han sitter ovan spisen i luckan dagarna innan jul och tittar ner på allt som föregås.. om man varit snäll eller inte, så man får passa sig:-)
Håller med att sport inte är något kuligt att titta på.. det fanns inte mycket annat i kväll.. så klart barnens eurovisionstävling, men...
Ha de o en go söndag..

2007-12-09 @ 00:29:00
URL: http://kafferasten.blogg.se
Postat av: mamma

Tittade på barnens eurovisionstävling. Sporten är inget för oss....Ha dä....

2007-12-09 @ 11:29:40
URL: http://ganilla.blogg.se
Postat av: Mia

Jag tycker att det sällan är bra på tv på lördagar, har jag fel?

2007-12-09 @ 18:10:48
URL: http://matmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0