GODMORGON ALLA

sitter här i mörkret, vaknade som vanligt av min hosta.
den är något bättre, så det finns hopp.

jag sitter och funderar vad jag ska göra idag, konstigt
det ska man inte ens behöva fundera på, när man har 2 barn och bor i
villa, då finns det hur mycket tråkiga saker att göra.

jag har en stor tvätt, som jag måste ta tag i.
bädda rent i alla sängarna, då får jag ännu mera tvätt, suck.

sedan har jag torka, på matidéer i hjärnan, man är väldigt trött på
julmat nu.

vi får se vad dagen visar sej.

lite humor på väg till er..

Män vet att...

1. Män vet att PMS är moder naturs sätt att tala om för dig att du ska lämna lägenheten.

2. Män vet att det är dags att springa om hon på minsta sätt liknar din mor.

3. Män vet att det finns tre sidor av en historia: hans, hennes och sanningen.

4. Män vet att man behöver aldrig springa iväg från en diskussion som man vet att man kan vinna.

5. Män vet att katter är onda och opålitliga.

6. Män vet hur man byter toalettpappret, men vet också att om han skulle byta det så skulle världsbalansen rubbas.

7. Män vet att moder naturs bästa njutningsmedel är fortfarande en naken kvinna.

8. Män vet precis hur mycket bensin det finns i tanken och han vet också exakt hur långt den bensinen kommer att föra honom.

9. Män vet att det då och då är livsviktigt att få lägga sin "bästa kompis" till rätta.

10. Män vet att om en dam har tagit på sig en klänning med djup urringning så vill hon att han ska stirra ner i den.

11. Män vet också att damen kommer att ta illa vid sig, men av vilket skäl har de ingen riktigt klar bild över.

12. Män vet att skälet till att män inte gillar katter är att de inte har en susning om hur de ska laga till dem.

13. Män vet att det finns inga säkra kort, om hon inte kallas Villiga Gill.

14. Män vet att det inte är en bra id att berätta för svärfar hur bra hans dotter är i sängen.

15. Män vet att de kommer härifrån, och att kvinnorna kommer från någonstans långt, långt där borta i horisonten.

Kommentarer
Postat av: Ulla

Lämna det tråkiga ännu en dag. Det springer inte ifrån dig. Önskar dig en njutningsfull dag!

2007-12-29 @ 09:24:41
URL: http://ulla67.blogg.se
Postat av: Mia

Män är ett konstigt släkte, eller hur??? ;-)

2007-12-29 @ 09:36:41
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: Mia

Hot shoten får bli ikväll...det passar i det här ruggiga vädret! *L*

2007-12-29 @ 11:06:24
URL: http://www.matmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0