GODMORGON ALLA

jag har sovit kasst i natt.
hostan sitter i ännu, det är allt otrevligt när man hostar på natten
när man vill sova.

idag ska jag ta det lugnt, på grund av att jag känner mej sjuk,hostig, ont
i huvudet, känns som om jag har lite feber, ska kolla den senare.
det är nice om man ska bli sjuk, när julen är på intågande.

jag tyckte att det var inget kul på spåret igår, de har så svåra frågor, nu.
det är synd, för man sitter i soffan och vill kunna lite, av svaren.

vad har ni andra bloggare för planer idag???

är ni klara med julklapparna ???


är det så här man ska se ut, när man städar??

kolla in hon fuskar oxå, sopar skräpet under mattan, ett bra tips kanske, ska pröva
om familjelivet blir bättre då, hehe

glitter-graphics.com

Kommentarer
Postat av: Mia

Förbaskat! Jag har ju inte såna där skor.... ;-)

2007-12-22 @ 10:42:14
URL: http://matmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0