ännu en dag

jag vaknar upp,igen
Naken vid min teve som visar jorden
Som i en film
Visst är det skönt att ha det så
För jag vet ju vad som pågår
men inte hur det slutar 
aha


ok, jag kände, för lite frågesport.
jag skrev en liten sångtext, till en låt.

enkel för mej, kanske svår för dej.
frågan är.

vad heter sångartisten som sjöng denna sång???????

annars är det frid och fröjd, med livet på hemmafronten, tror jag.

robert och en kompis stack iväg för att spela biljard nu, skönt
att han har gjort något annat, än att sitta klistrad framför dator, tv-spel och tv.

lennart och amanda får träffa tomten en stund, så jag är hemma om robert kommer hem.
han fick inte med husnyckeln så klart, fel av mej.

men han krånglade med mej, så jag sparkade ut honom,hehe.


Kommentarer
Postat av: lillepip

hej,tittar bara in men hoppas jag kommer tillbax snart..må gott,pip

2007-12-09 @ 13:36:53
URL: http://www.lillepip.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0