tonåringar

Det märks nu att man har en tonåring i familjen nu, robert har börjat 7:an igår.
Man får släppa på tyglarna mer och mer, för han säger att det får mina klass kamrater göra, tex att bada i älven själva med kompisar och ingen vuxen med.
vad svarar man då, man vill inte att han ska bli utstött.
Han blir så arg på mig och säger att de skrattar åt honom då.
och som förälder det vill man inte.
Det är nog inte lätt att vara första barnet, det borde jag som mamma veta, för jag är ju själv äldst av mina syskon.


Kommentarer
Postat av: caroline

Ja, jag vet vad jag har att väntas, och tänk omjag ska ha minst 3st.
Från Caroline

2007-08-25 @ 10:45:05
URL: http://emilsliv.blogg.se
Postat av: mamma

ja herregud tur att man har lagt denna tiden bakom sej. Men å andra sidan så var ni rätt så snälla när ni var små..... Kramar från mamma

2007-08-25 @ 11:00:06
URL: http://ganilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0